CollideTogetherStudios

General => About Me => Topic started by: TheGDWF on December 24, 2011, 09:44:19 pm

Title: About Me
Post by: TheGDWF on December 24, 2011, 09:44:19 pm
Hello, I'm TheGDWF alias MadnessIsTakingOver, but just call me Lara. (just divided my channel into li
I live in Germany, so I have a lot of problems with YouTube xDD Everything's blocked.
I'm 16 but at the beginning of next year I'll be 17...unfortunately...
I love films with action, darkness, demons, magic but also sci fi. I grew up with it all, so it's my life.
Just like foreign languages  ;D
Currently I love Live Action and since recently also Anime.

I vid: Doctor Who, Merlin, Supernatural, Soul Eater, Death Note and Hetalia.
But I'm trying to get more Animes like Durarara and Vampire Knight.

I guess these are the most important facts about me^^
Title: Re: About Me
Post by: TEHEmmie on December 24, 2011, 09:59:05 pm
XD germany hates videos, everytime one of my videos is blocked, its always germany
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on December 24, 2011, 11:01:09 pm
I feel sorry for Germany. Everything is blocked for yous
Title: Re: About Me
Post by: K9L712 on December 26, 2011, 02:28:12 pm
im so sorry if you wnat to see a video of mine and its blocked can try to fix that. just say
Title: Re: About Me
Post by: hielorei on December 26, 2011, 11:14:32 pm
hahaha always YT block my vids to germany...
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on January 09, 2012, 04:34:28 pm
i just realised something my pen pal is from germany and she's call lara as well. but shes younger than you phew, that would be kinda awkward if it it was you ha xD
Title: Re: About Me
Post by: Lara on January 09, 2012, 06:14:31 pm
damdamdam, I don't think I am xD If i would be, I'd write while sleeping!! xD
Lol, how funny xD
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on January 10, 2012, 07:51:07 am
as long as you don't have a brother who's birhtday is the same as mine, where all good  xD
Title: Re: About Me
Post by: ApocryphalReality on January 10, 2012, 12:14:56 pm
My friends younger brother has the same birthday as his mom. That'd suck. My younger sisters birthday is only a few days after mine too... If she was born on my birthday that'd be a nightmare!
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on January 10, 2012, 04:19:21 pm
my sister is BORN on my birthday stop your mopping, kidding ha ha ;D
Title: Re: About Me
Post by: Lara on January 10, 2012, 06:12:57 pm
hmmm, my brother's bday is unfortunately not on your bday... damn it xD
What the hell, same bday as your sister?? That must be terrible, who's one do you celebrate then?
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on January 10, 2012, 07:03:38 pm
both (we're the same age) XDDDDDDD sorry i find that kinda funny
Title: Re: About Me
Post by: Lara on January 10, 2012, 09:32:14 pm
so you're twins?
Title: Re: About Me
Post by: ApocryphalReality on January 11, 2012, 01:52:12 am
Yeah but that's neat. Sharing a birthday with an annoy sister who's 5 years younger than you does NOT sound like fun. You two seem to get along much better than we do too...
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on January 11, 2012, 07:49:33 am
from what you've seen, and yeah where twins it's K9L712 ma twin
Title: Re: About Me
Post by: Lara on January 11, 2012, 05:43:53 pm
i love twiiiiiiiiins. I also want to have one, then we could do homework together :3
but with a 5 years younger sister.. that's hard.
Do you celebrate together and with all your friends?
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on January 11, 2012, 07:47:39 pm
na it's just with family, i don't really do much with friends
Title: Re: About Me
Post by: hydrazoite on January 12, 2012, 12:03:16 am
We'll partay with you on here >:-)
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on January 12, 2012, 07:31:18 am
he he, yeah and twilight haley, she's the 8th as well, big party
Title: Re: About Me
Post by: hydrazoite on January 12, 2012, 03:42:26 pm
PARTAY HARDERR!!!!! X)
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on January 12, 2012, 04:26:43 pm
Yeah
Title: Re: About Me
Post by: Lara on January 12, 2012, 06:18:43 pm
party? I'm in!! :DD
Title: Re: About Me
Post by: K9L712 on January 12, 2012, 06:58:04 pm
me too
Title: Re: About Me
Post by: RandomlySimple on April 03, 2012, 11:53:56 pm
On a completely unrelated note since I'm not even a part of this conversation, I /totally/ guess that you and her were twins. I don't know why, but I thought you were twins for a while now and it turns out I'm right! ^^
Title: Re: About Me
Post by: Lara on April 04, 2012, 12:06:34 am
Lol, I want to like your comment xD
Title: Re: About Me
Post by: May on April 04, 2012, 06:36:53 am
WOW!!!

I too love foreign languages!!!
I can speak English, Tagalog, Spanish , [ Chinese and Japanese] (well still practicing)

how about you??
Title: Re: About Me
Post by: Lara on April 04, 2012, 11:53:49 am
Yaaaaay, finally a person who knows how great they are :D

I can more or less speak German, English, Swedish, Russian, Japanese, Spanish and French. But I can only read Japanese and I know some vocabularies, so not really far xD

Tagalog? Gosh, never heard about it, but I looked it up. I bet it's amazing!
Boa, Chinese?! O.o I really respect you, the letters are so complicated and the pronunciation  is terrible... Once I did a Crashcourse in Chinese, it was so difficult xO
Title: Re: About Me
Post by: May on April 04, 2012, 03:42:38 pm
Russian? Swedish??? and French???
Wow!!! i barely knew how to understand those languages!!!

and good for you that you can read Japanese, while im still practicing ...
and Chinese is not much difficult, its kinda a part of me .... I think is because In Asian and u understand them because ur from Europe
Title: Re: About Me
Post by: Lara on April 04, 2012, 08:29:58 pm
yup, I think you're right :)
Title: Re: About Me
Post by: K9L712 on April 04, 2012, 11:50:11 pm
Your so lucky you can speak loads of languages i can only speak french. I know some spanish anf german but its only a few words like si or danke.  I would love to be able to speck gaelic.
Title: Re: About Me
Post by: Lara on April 05, 2012, 02:52:24 am
Gaelic? I've heard this language shall be amazing too :D
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on April 05, 2012, 11:07:46 am
same here, it's in other words a scottish lanuguage.

D an t-ainm a tha oirbh?? Whats Your Name??  (Jeh un TAH-num uh HAW-ruv?)

'S mise Kirsten My Name Is...  (SMIH-shuh...)

Tha mi airson Gidhlig ionnsachadh I want to learn how to speak gaelic (hah mee EHR-sawn GAH-lik YOON-sa-hugkh)

'S toigh leam briosgaidean gu mr i like cookies alot  (STUH LUH-oom BRISS-kaht-chun goo MAWR)
Title: Re: About Me
Post by: Lara on April 05, 2012, 04:17:45 pm
sounds complicated :S
Title: Re: About Me
Post by: CartoonInvasions on April 05, 2012, 05:51:19 pm
yeah kinda xDD
Title: Re: About Me
Post by: May on April 06, 2012, 02:30:27 am
well at least your learning   Louise, its fun learning different things..,